(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2014/03/23

Jestli ty nebudes ****

...tak jsem se zas jednou nezdravě vytočila. Nejsem normální. Udělat toho tolik pro člověka, kterého očividně nezajímám? Celá já. Proč ne. Já se snažila, ale on mi za to nestojí. Nestojí. Už bych si to měla ksakru zapamatovat. Není to fér. Není to rozumný. Měla jsem hned poslechnout všechny, co mě varovali. Fakt mi to za to asi nestálo... :)

No nic. Nebudu to dál hrotit. Jen si budu muset zapamatovat, od koho dát ruce pryč - a proč že vlastně... :)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Přišla jsem na to, jaká je bejvalej - s prominutím - píča... a trošku mě to vytočilo. Dozvědět se něco takovýho chviličku po tom, co jsem riskovala dost velkej průšvih a obětovala pár věcí jen proto, abych mu zachránila krk, totiž vážně potěší... :)

      Vymazat

You can say anything you want. Well... I probably won't bite you.