(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2013/08/01

The worst things...

...I've ever heard from boys. Pro které jsem vždycky jenom kamarádka. Part I.
(Kupodivu mě většina i pobavila, po překonání prvotního šoku z taktního vyjadřování druhého pohlaví,)

"Třeba se někdy praštím do hlavy a budu tě mít rád :D"

"Ty jsi fakt hrozně fajn holka... ale ne na vztahy, myslím úplně skvělá kámoška."

odpověď na otázku: 'A jaká jsem? :P' - "Taková... no... chytrá."

 "...ale nevylož si to jako bych tě nabaloval!"

"Mám rád, když o sobě holky nemají přehnaný mínění... třeba takový jako ty... no víš jak to myslím, když se ošklivá holka nesnaží o kluka, na kterýho nemá, třeba."
(Tohle bylo jediný, co jsem napřestála. Moje reakce byla zhruba: CO PROSÍM?!
 )


3 komentáře:

  1. Já jsem zase hodná a roztomilá (kamarádka), těší mě ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. To poslední no... Facepalm a totální! Ale jestli tě to uklidní, mně kluci většinou neříkají ani takové věci, protože mě rovnou přehlídnou :D (A pak akorát sem tam nenápadně napíšou, když něco potřebujou)

    OdpovědětVymazat

You can say anything you want. Well... I probably won't bite you.