(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2013/08/13

#2 - 10 likes & dislikes

Tak jo. Tohle bude těžší. Ale pokusím se to napsat a vždycky i nějak vysvětlit. Jo, a nebudu se snažit nudně brát takový ty velký věci typu "politika" a "testování na zvířatech", ani nudný věci typu "nejoblíbenější jídlo". Prostě vezmu random věci, co jsou pro mě důležitý, fakt nic vážnýho a vznešenýho. Pořadí náhodné.

LIKES

#1 - FameLife. Já se do toho projektu fakt pekelně zažrala. Asi to bude tím, že ho píšu s tak skvělou osobou :3 A i když mám občas zásek (jako teď), I don't care, protože stejně je to nejbožejší!

#2 - Adam Gontier. Tenhle článek mluví za všechno.

#3 - Jakejkoli zdroj kofeinu. Životní nutnost a ještě dobrá - jak bych to mohla nemít ráda?!

#4 - How strange. To je, prosím, song. Tenhle song. Boží song. A bylo mi řečeno, že až na to, že já jsem reálná, mě v tom někdo vidí. Asi proto pro mě má tak trochu zvláštnější význam. A navíc je od Emilie... :3

#5 - Cigarettes. (Proč jsem to, proboha, napsala anglicky?) Já kouřím hodně příležitostně. Dá se říct, že jen, když je pořádně 'na pi.u' den. V praxi to znamená, že jsem tuším dva roky neměla cigaretu v puse a vůbec mi to nechybělo. Ale když se jednu dobu (cca před rokem) začalo hodně věcí najednou sypat a těch na nic momentů bylo najednou trochu moc, tak mi ta necelá jedna krabička, kterou jsem vykouřila během asi tří měsíců, dost pomohla nezbláznit se. A to mi to ani nechutná... Nevím, jak to funguje, ale pomáhá to.

#6 - Lisbeth Salander. Osobnost týhle holky bych mohla rozebírat pořád dokola, a vůbec mě nezajímá, že není reálná.

#7 - Tarjin hlas. Teda, já ji zbožňuju celou, ale její hlas na mě má až neuvěřitelný účinky. Zmírňuje špatný, násobí radost, dobíjí energii. Obzvlášť naživo... nebo v Victim Of Ritual (povinně pustit, je nejbožejší!) <3 Jo, a když už jsme u těch částí různých umělců, tak taky žeru ruce Lity Fordové a vlasy Maggotky (Emiliina Krumpeta) (Crumpets = lívance?! o.O Lol. Ale co čekat od Emilie).

#8 - Bídníci. Říkám si, kde jsem sakra žila, že jsem kouzlo tý knihy objevila až teď. Jinak beru všechna zpracování... teda pokud tam je Eponine.

#9 - Tiramisu. No co, já za to nemůžu. To není jídlo. To je božská mana a moje posedlost. Díkybohu, že se u nás v lednici jen málokdy vyskytne mascarpone, jinak bych je žrala pořád. 

#10 - Awkward. Podrobnosti v nějakým pozdějším dni (teda tuším, že je tam něco s televizí).

DISLIKES

#1 - Pomalej, zasekávající se internet. Takže to, v čem žiju. Vytáčí mě to neskutečně. Občas má sice světlou chvilku, ale je jich zoufale málo. Já v současným stavu nepřehraju ani video na YouTube. Smutné.

#2 - Umírání mých oblíbených postav. V některých dílech mi připadá, že sotva si někoho oblíbím, šmik a je po něm. Naštve.

#3 - Blogspotový errory. Takovej ten pocit, když strávíte půl hodiny jen ukládáním článku...

#4 - Itálie doma. Itálii miluju, italskou domácnost až tak ne.

#5 - Vymýšlející si programy. Ty, který potřebujou milion ovladačů, dvěstě aktualizací, dva přeinstaly a stejně se sekaj. Grrrrr. Vraždila bych.

#6 - Anorektický kravky. Sama jsem si tím prošla a vím, jaký to má následky. A hádám, že díky tomu mám poslední dobou takovou chuť je všechny pořádně profackovat...

#7 - Anette Olzon, řečená Olnette. Měla jsem období, kdy jsem ji úplně nenáviděla; teď jsem schopná a ochotná ji tolerovat. Ale ráda ji pořád nemám.

#8 - Gramatický chyby. Vraždila bych.

#9 - Komáři. Můžete mi říct, proč to existuje? o.O

#10 -  Prokrastinace. Mrcha, kvůli který to vypadá, jako bych byla hrozně líná. JÁ! o.O


1 komentář:

  1. Ta boží osoba jsem já? =))Jinak skvělý článek - taky jsem se do toho projektu zažrala =D Celý den přemýšlím jen nad tím, co budu do těch článků psát a teď zapínám komp jen proto, abych napsala článek. (Ne vůbec za 7,5 h nevstávám)

    OdpovědětVymazat

You can say anything you want. Well... I probably won't bite you.