(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2012/12/30

Best moment of today...

Volám si tak s E aka ségrou přes Skype, dokonce i s webkou, takže na mě viděla v celé mojí ošklivosti (i když k něčemu takovýmu svolím málokdy, nemám dvakrát ráda, když se na mě někdo takhle kouká - celkem často nahazuju nepřítomnej nebo vtipnej výraz - & s mým netem to za moc nestojí). 

Padla spousta fajn hlášek, byla spousta super momentů, ale naprosto mě dostalo, když jsem se trochu nadzvihla, abych si sedla na nohy (mrzly mi, když jsem je měla na zemi... sice jsem byla v triku na ramínka, což nechápu, páč já jsem hrozně zmrzlá, ale dneska mi zima nebyla, ale nohy jsem měla úplně ledové) a E prohlásila:

"Viděla jsem tvoje prsa! Nemůžeš tvrdit, že žádný nemáš!"

...umírám smíchy ještě teď :D Jen nevím, kde vzala jistotu, že jsem si nevycpala podprsenku :D